Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Tegning for voksne – aftenundervisning

23. februar 2017 - 19:00 - 21:30

850,00kr.

Kom ned på vores hyggelige billedskole og tegn både lys og skygge i den mørke vintertid. Vi garanterer nogle rare aftentimer under kyndig vejledning af vores dygtige og rutinerede underviser Ann Louise Overgaard.
Vi starter op d.23 februar og slutter af d.4. maj.

På kurset vil du i løbet af de 10 undervisningsgange lære forskellige tegneteknikker og blive bedre til at tegne, uanset om du er nybegynder eller rutineret!

Der vil indgå en masse spændende og udfordrende øvelser med afsæt i oplæg, hvor holdet præsenteres for kunstnere, der griber tegningen forskelligt an.
Frem for alt skal du på dette kursus udvikle dine tegneteknikker og blive bedre til at se. Derudover vil der være fokus på tegningen som helhed. Hvordan får vi en tegning til at fungere. Hvorledes finder vi vores eget personlige udtryk. Alt dette ved hjælp af forskellige individuelle og fælles tegneøvelser samt ved at tegne på uvante måder.

Medbring gerne dit normale tegneudstyr og gerne grafitpen 8-9 B, filtpen, tegneblyanter 2 B – 9 B, stiftblyant, tegneblokke (gerne i forskellige størrelser).

Underviser Ann Louise er udannet fra Det Kongelige Danske Kunstakademi 2007 med speciale i stedspecifikke installationer. Ved siden af sit kunstneriske virke med udstillinger i ind- og udland har hun undervist i kunst igennem mange år. Se mere på www.annlouiseandersen.com.

Hendes elever siger bl.a. om hendes undervisning:

” Det har været en super oplevelse for mig at være til Ann Louises timer. Jeg har fået noget andet og meget vigtigere ud af det end jeg havde forventet. Især er jeg begyndt at se på det at tegne på en helt ny måde – og det giver alt andet lige meget mere lyst til at fortsætte med det”

“Jeg har været rigtig glad for at gå på Ann Louises hold. Det har været udfordrende, lærerigt og hyggeligt.”

“Tusind tak for et meget inspirerende kursus. Jeg har virkelig lært meget.”

Dato:
23. februar 2017
Tidspunkt:
Pris:
850,00kr.

KULTURLAB
Ourøgade 34 b
København Ø, 2100 Denmark

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige